Neseď doma na zadku a zůstaň v kondici

Situace na poli sportovním není v současné době nejen pro náš oddíl a sport všeobecně dobrá. A pokud patříme k hrdým sportovcům, kteří se nezaleknou jakékoliv překážky, a chceme-li zůstat nejen v kondici, ale i v kontaktu, je potřeba si každý den protáhnout a posílit svaly.

Mladší žáci, starší žáci i starší žákyně dostali v lednu kondiční plán přípravy, který lze použít i nyní. Není to pochopitelně dogma, děti dostaly instrukce, že si mohou vybrat cvičení, které jim nejlépe vyhovuje a mají si své cviky pak zapisovat do tabulky nebo tréninkového deníku.

Současně děti obdrželi odkaz na aplikaci Adidas runtastic, kde se mohou zapojit jak do skupinového tréninku, tak i do výzvy, kde lze sledovat nejen ostatní sportovce, ale i své spoluhráče u výzev.

Ne všichni mají možnosti a prostředky (podmínky) stejné, a nemohou všichni dělat stejnou věc, ale mohou ji dělat v „bojových podmínkách“, upravené (ušité) na míru každého sportovce. Ostatně v poslední době se na internetu vyrojila spousta možností, návodů a výzev, kterými se můžeme inspirovat nebo použít pro udržení (rozvoj) kondice.

Můžeme zkusit správný výsadkářský trénink.
Na videoplatformě Vimeo lze nalézt i kruhové tréninky s předcvičováním

Zajímavá stránka v anglickém jazyce se nachází na odkazu https://watch.lesmillsondemand.com/at-home-workouts.

Výše uvedené video Jordana Yeoha je jedno z mnoha, kteé na internetu lze nalézt a nejde tu ani o to mít vypracovanou postavu (samý sval a samá šlacha). ale být fit, zpevněný, připravený.

Kromě cvičení a posilování s vlastní vahou těla lze použít i hůl a míček a zkusit si techniku, či se v ní procvičit.

Jeden z mnoha video youtube kanálů, které…
… které mohou inspirovat i naše hráče a hráčky TJ Sokol Kbely pro domácí trénink techniky!!!
Zobrazit příspěvek na Instagramu

We’ve all worked so hard – athletes, coaches, trainers and now everything is shut down. We are following the recommendations of social distancing and pushing off the start of our spring club season and clinics. We will communicate with families as more information is available. Some clubs are pushing off two weeks. Realistically, the truth is no one knows how long this will be for. Be patient and communicate with your parents – they will be honest and are always looking out for your best interest. Now, what can you field hockey athletes do to stay sharp? Well, take your vitamins (Vitamin C for sure), drink lots of water, get plenty of rest, exercise daily, get a stick in your hands and work on your skills. I will be creating field hockey training programs and sharing them with you! I have you covered. Coach Kyle is developing at home exercise programs too for our family, if you want in on what we are doing, we will share. I know this is not what you wanted, us either, but through adversity comes strength. We have a huge Instagram following, if you do any skills or physical activity- film it and tag us and DM us your video and I will share – no club affiliation required! Show me what you’ve got and I will show the field hockey world! 🌎 If your account is private and you tag me, I won’t see it, that is how IG works so DM me the video instead! 🎥 🏑 . . . #skills #capecodfhc #capecodfieldhockeyclub #capecodfieldhockey #ccfhc #capecod #bestofcapecod #train #film #fieldhockey 🏑 #hockey

Příspěvek sdílený Cape Cod Field Hockey Club🏑🌊 (@capecodfieldhockeyclub),

Karanténa ještě nějakou dobu potvrá a my doufáme, že i díky pravidelnému cvičení (což vyžaduje mnohdy velkou dávku přemáhání) se po zrušení karantény a otevření sportovišť znovu velmi rychle dostaneme do formy. Pokud ale již nyní máte možnost a zkušenosti s domácím tělesným i hokejovým cvičením, pošlete ho na Dušana Hrazdíru, který video následně zpracuje a umístí na WEB, Instagram, youtube nebo na Fejs…

SPORTU A POHYBU ZDAR (!) – POZEMNÍMU HOKEJI ZVLÁŠŤ!

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..