SportWays Camp : Tonda Lupač

V červenci se tři naši hráči, Jan Ambrož, Jonáš Lupač a Tonda Lupač, vydali do Holandska na SportWays Camp.  Rozhodli jsme se, že se všemi kluky sepíšeme pár článků na náš web, které vám kemp trochu přiblíží. Dnes si můžete přečíst, jak svými slovy shrnul Tonda celý týden.

„Před dvěmi lety byl můj brácha v Holandsku na hokejovém kempu SportWays a letos jsme kemp dostali od rodičů oba. Jonáš jel na Elite Hockey Camp a já na Rising Stars. Abych nejel sám, tak jsem sebou (po)vzal kamaráda Ambrůžka.

Vyráželi jsme v neděli brzy ráno, protože jsme měli nástup v jednu hodinu po obědě. Jeli jsme přes Německo a do Holandska a až v Amsterdamu jsme se sešli s Ambrůžkem. Naše kategorie měla kemp na hřištích klubu Hurley. U vstupu jsme se rozloučili s rodiči a dál už jsme pokračovali sami jen se
staffy (vedoucími), kteří nás odvedli k našemu stanu. Byli jsme udiveni, jak velký areál tam mají, celkem čtyři hřiště na pozemní hokej. Potom, co jsme se zabydleli, jsme měli volno a kdo chtěl hrál s vedoucími seznamovací hry. V době svačiny nás seznámili s programem. Odpoledne jsme měli první kolo velkého tournamentu. Rozdělili nás do týmů po třech a někteří měli i brankáře. Celkem nás na kempu bylo asi 30 ale jen 3 brankáři. Po tournamentu jsme dostali večeři, většinou byly toasty (i ke snídani). Pak následovali sociální hry a nástup do postele.

V noci jsme poznali, že tam nemají tolik teplo, jak jsme si mysleli a někteří si od staffů vzali ještě deku. Budíček byl tak akorát, ani ne moc brzo a ani ne pozdě, většinou kolem 7:15. Za den jsme měli dva tréninky. Dopolední začal tak, že nás rozdělili do skupin buď po 5-ti nebo po 7-mi a měli jsme připravené cvičení.

Cvičení byla buď skupinová, kdy všichni dělali to samé, nebo samostatné, kdy každá skupina dělala něco jiného a pak jsme se vystřídali.
V úterý jsme zjistili, že bydlíme kousek od letiště, takže nám za hodinu, při
tréninku, nad hlavami přeletělo snad dvacet letadel. Byl nás taky navštívit
profesionální hokejista Sake Hermans, předal nám své zkušenosti a ukázal pár fíglů.

Ve středu jsme měli zvláštní večeři. Šli jsme do vedlejšího Elite Campu na hřiště AH&BC, kde jsme měli pizzu a viděli jsme se s bráchou. A také jsme se
dozvěděli, že si máme najít na páteční diskotéku nějakou holku.
Ve čtvrtek jsme měli nejlepší trénink za celý týden, teda alespoň mě tak
připadal. Byla nás navštívit pro změnu holandská reprezentantka Ginella Zerbo a ukázala nám zase svoje triky. Večer jsme měli bojovku. Přetáhli nám kapuci od mikiny, tak abychom neviděli, a dovedli nás po provázku až do parku. Odtud jsme se pak museli dostat cestou zpět do kempu, stezkou odvahy, což bylo super.

V pátek jsme měli už jen lehčí trénink, spíše takové hry. A večer byla avizovaná diskotéka. Ještě před diskotékou byla večeře. Nebyla však jako každý den, ocitli jsme jako v nějaké super restauraci s obsluhou. Pití a všechno nám nosili ke stolům naši vedoucí, kteří se na to náležitě oblékli. Diskotéka se mi také líbila a jako půlnoční překvapení jsme měli polikače ohňů. V sobotu jsme měli mít trénink už jen dopoledne, ale protože od rána pršelo, tak z toho nic nebylo. Uklidili jsme si stany a pak ještě pomohli s úklidem celého areálu. Krátce po poledni už si nás zase vyzvedli rodiče. Cestou domů jsme ještě vyzvedli bráchu a koupili si na památku mikiny.
Celý kemp se mi moc líbil a doufám, že spoustu cvičení nebo triků použiju i